1. Зв'язатися з менеджером для узгодження можливості обміну..
2. Ви відправляєте нам той товар, який не підійшов або був бракований (за наш рахунок).
3. Ми в цей же день відправляємо новий товар (за наш рахунок).
4. У разі, якщо обмін товару неналежної якості не можливий, через відсутність його в наявності, то повернення грошових коштів здійснюється на Вашу банківську карту
У разі, якщо при оформленні замовлення і узгодження його з менеджером, Ви вказали одну модель телефону, а при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти з'ясували що у Вас інша модель, то повернення і обмін товару проходить за Ваш рахунок.
- Скло яке вже намагалися приклеїти, але з якоїсь причини не вийшло.
- Скло, яке було зламане при спробі зняти його з пластини (плівки).
- Скло з подряпаною плівкою на тильній стороні.
- Чохол який був зламаний, при спробі одягнути його на телефон.