В робочі дні 9:00 до 18:00

Обмін та повернення

Повернення та обмін замовлення приймається протягом 14 днів з моменту отримання його вами на відділенні Нової Пошти. Гарантійне повернення та обмін відбувається за наш рахунок, за умови якщо товар прибув до вас не належної якості (товар розбитий, невідповідність замовленню, заводський брак).
Порядок дій при отриманні Вами неякісного товару   
                          

  1. Зв'язатися з менеджером для узгодження можливості обміну..          

  2. Ви відправляєте нам той товар, який не підійшов або був бракований (за наш рахунок).

  3. Ми в цей же день відправляємо новий товар (за наш рахунок).

  4. У разі, якщо обмін товару неналежної якості не можливий, через відсутність його в наявності, то повернення грошових коштів здійснюється на Вашу банківську карту

У разі, якщо при оформленні замовлення і узгодження його з менеджером, Ви вказали одну модель телефону, а при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти з'ясували що у Вас інша модель, то повернення і обмін товару проходить за Ваш рахунок.

  •   До гарантійного повернення та обміну не приймаються:
  •      - Скло яке вже намагалися приклеїти, але з якоїсь причини не вийшло.

         - Скло, яке було зламане при спробі зняти його з пластини (плівки).

         - Скло з подряпаною плівкою на тильній стороні.

         - Чохол який був зламаний, при спробі одягнути його на телефон.

  • .